VÅREN e på G!!;)

Sitter o lyssnar på lite musik. Borde egentligen göra engelskaläxan men orkar verkligen inte:(
Börjar kännas som vår nu. ÄNTLIGEN!! Nu kan man sitta utan jacka på rasten, då e det vår, haha. Fortfarande lite för kallt för att börja ha min jeansjacka dock, TÅRAR, men det e löjligt varmt i min tjocka dunjacka:(
Var barnvakt som vanligt idag, e ju onsdag. Efter det åkte jag in till stan. Köpte födelsedagspresent till Vera. Tonåring imorn ju Vera!! Congrats;) Kan ju nu såklart inte säga vad jag köpte, hehe, eftersom det e hennes blogg så gissar jag att hon läser den, haha, elr vad tror ni??
Tror jag ska upp o ta en lång dusch nu:)

Ha en bra kväll<333
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0