Semlor:)

Hi u guys!
Allt bra med er??
Själv e jag mätt som en...öh...flodhäst?? Haha, elr någonting sånt där iaf:P
Har nu provsmakat våra semlor. Blev supergoda. Mmmmmmmmums!!:) Kände för semlor idag, hittade ett recept på nätet o sen gick vi o köpte ingredienser:) Länk om ngn annan vill baka-->Minisemlor:)
Slänger in lite bilder på mästerverket, hähä:D
...
(Sitter just nu o väntar medans bilderna laddar över....BOORING! Har typ tagit ca 10 min, and I´m still waiting...Tick, tack, tick, tack...)
...
Så nu e bilderna klara:)
Semlorna blev ju lite missformade o inte direkt fabriksrunda, haha, men de blev o andra sidan Så mycket godare!!;)
....
Haha, failade lite med florsockret, men vi hade ingen sil så jag använde en sked:P Så det blev typ en hög, men det spelar ju ingen roll:)
Nu ska jag gå o titta på film:)
Tusen semle-pussar på er!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0