VARNING FÖR LAGG-INLÄGG!!!!

Orkar inte ens be om ursäkt för dålig uppdate:( Har ju börjat typ varje inlägg med det nu över lovet and I am sorry! Men känns lite tjatigt att skriva det i varje inlägg som sagt. Så nu tar vi det Once and for all: Superlessen för att jag inte bloggar så mkt (men e ju typ aldrig hemma elr så e jag det men hinner inte, hade t.ex gäster idag) men får nog gissa att det kommer vara så den här veckan:( LESSEN:(<33
Nu skrev jag ju det igen iaf, Haha men jaja. Big deal...
Haha, e så rolig. Men det vet ju ni;) Min humor e den bästa! (N O T)
...
Sitter just nu In my BEEEEED!
.Löve it.
Det e en bra uppfinning, stora sängar alltså...
Fu faaaan vilket tråkigt inlägg. Ni som läser det här kan lika gärna sluta nu för det kommer inte bli roligare.
NEJ! GUD!
Vad e jag för bloggare som säger åt mina läsare att sluta läsa...?? Answer: NOT a good one!
..............................................

E lite wierd just nu. Känner mig lite flummig:D
Haha, sökte på flummig på google o den första bilden som kommer upp e den här:
Ne asso seriöst!
Blir ju (som ngr av mina kompisar vet) lite(väldigt) konstig när jag har sömnbrist...
Så asso jag säger nog hejdå nu innan jag typ laggar ur helt o skriver ngt jättemysko:O
P U S S    P Å    E R ! ! !

Kommentarer
Postat av: Vanja

haha, ingen big deal :DD

HUMMMMOR :PPP

2011-03-03 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0