Dagens inköp:)

Hemma från en liten shoppingtur med Sofia:)
Hittade en jättefin jeansjacka på BikBok. Har typ haft samma vårjacka i vad? Typ tre år nu elr?? Haha, så jag tyckte att det var dags att byta upp sig, elr vad säger ni??
Sofia köpte ett par jeans o fick på köpet med en sjal.
Det här e bilder på vad jag köpte:

Jeansjacka från BikBok 499:-
Men jag kommer nog få vänta ett tag innan jag kan börja använda den här. det kanske e bra om snön försvinner först, haha;)

Köpte även en sjal från BikBok 49:-
Såhär ser det ut tillsammans:)
Fick en goodibag på köpet om man handlade över 500:- vilket jag gjorde, haha

Så jag fick mig en liten goodibag. I den låg ett nagellack, det e typ gul-grönt och en mössa, haha lite wannabe NK-mössa elr vad?? Tror nog inte jag kommer använda den men den e skön som fan:)
Ja, där fick ni dagens inköp:)
Så vad tycker ni? HISS eller DISS??


Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

HISS!

älskar jeans jackan! super fin! :)

'Kram.

2011-03-13 @ 21:22:37
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

HISS!

älskar jeans jackan! super fin! :)

'Kram.

2011-03-13 @ 21:22:39
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0