Sova hos Vera!

Ligger just nu i Veras uppblåsbara madrass. Ska sova här inatt. Ska bli jättekul. FF ikväll ju....
Jag vet två tjejer som inte kommer vara så pigga i skolan imorn...
Haha:P Vera e typ lite stirrig just nu o går typ runt o städar överallt, Haha, undra vad det e för piller hon har hittat;)
Var hemma här efter skolan också, vi typ ja...gjorde ngt, haha. Vera gjorde typ ngn drink till mig, såg as-läskig ut, hon hade i grön karamell färg, haha. Spooky!!

...

Skulle på träning sen, Vera har ju brutit armen så e ju lite svårt för henne att träna, hon e ju målvakt också, hähä. Men efter att jag hade kommit hem o duschat o så, kom jag hit igen:)
Kankse att vi bloggar senare elr så men om inte så säger jag godnatt♥ nu:)
Vera hälsar också<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0