Klar med plugget för ikväll tror jag:)

Okej, känner typ att jag kan Nordamerika hyfsat bra iaf inför provet imorn. Man kan ju alltid hoppas på dt bästa, att vår lärare e sjuk imorn också, hehe:P Så att provet blir framskjutet till nästa vecka:)
Det blev indiskt till middag, gott men Oj, Oj, Oj vad mätt jag e nu:O
Tror jag ska sätta på mig lite myskläder nu o sen sätta mig o kolla på ngt:) Sitter just nu o spelar FastBall2 på min iPhone, hehe, man blir lite smått beroende. Haha,  men lyssnar på lite musik också, Just nu spelas:
"Jag kommer" med Veronica Maggio
En såndär typisk låt som fastnar på hjärnan

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

- hihi tackish! :DD <3<3<3

2011-03-30 @ 21:20:20
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0