Hemma från stan med Vera:)

Hej alla sköna människor som läser denna blogg;)
Idag var jag o Vera i stan. Åkte in till Hötorget efter skolan o kom inte hem förns nu:) Hade skit kul. Puss på dig gumman!!<33
Köpte en ny kjol från Monki, lägger in bilder senare:), o Vera köpte en ny tröja + lite vindruvor ur ett sånt där stånd, Haha, hon fick typ sug efter vindruvor så vi prutade lite o fick en klase för 10 kr. Sen åt vi på Donken. Ne, juste får ju inte säga Donken, haha. Jaja, spelar roll;P O sen, o juste nä asså jag SUGER verkligen. När vi sitter på tunnelbanan hem (hade åkt typ två stationer tror jag) så ba: Vänta lite...Vart e min påse?? Då hade jag glömt den i ett omklädningsrum på BikBok! Jag ba: Gaaaah!
Så vi åkte tillbaka o som tur var hade ngn lämnat in påsen i kassan.
Älskar denna underbara människa som gjorde det. TACK!!
Den kostade ju ändå liksom 250:- Så inte direkt jättekul att tappa bort den det första man gör...
Men nu e jag som sagt hemma iaf:)
Fan vad jag kommer för att jag laddar upp den här bilden asså, Haha. Men Vera innan du tar livet av mig kanske du borde tänka på att vi har varit bästisar länge...♥♥♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: Veeera<3333

hahahahahahhahahhahhhhahahahahahhahaahhahahahhahahahaahahahahhahahahahahahahhhahaha, lovar att inte döda dig

PUss <33333 :DD

2011-03-07 @ 21:49:06
Postat av: Malin

Gud va gulligt av dig:) Skönt att höra, haha:P

Kram<333

2011-03-07 @ 21:57:35
URL: http://stattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0