Hemma från Jasmine!

Igår var det fest hos Jasmine. Var jättekul, haha vi tittade på typ VÄÄÄRSTA skumma filmen. Alla förutom Elin o Jonna sov där. Jag, Vera, Weronika o Hanna sov i vardagsrummet o resten sov i Jasmines rum. Elr, hähä, skulle inte direkt vilja säga att vi sov... Jag, Werka o Vera dygnade o Hanna vaknade runt 5 tror jag. Var så jävla(!!) kul tjejer! Vi skrattade som faan!! Vi tog typ allt sött vi kunde hitta att äta för att få sockerkickar o orka hålla oss uppe. Men vi klarade det! O konstigt nog känner jag mig inte trött, men det kommer nog senare ska ni se, haha.
Kanske lägger in lite bilder senare, min kamera dog efter att jag tagit typ fem bilder men Maya hade med sin så vi tog bilder med den:) Men är iaf hemma nu, vi fick vänta på bussen i typ en halvtimme! Hade gått snabbare att gå, haha;)

Haha, medans vi väntar på bussen. IPhone tjejerna!!<33


Kommentarer
Postat av: lillhjorten

Hahhaa

2011-03-22 @ 13:56:00
URL: http://lillhjorten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0