GRATTIS VERA!!

Har duschat o ätit middag nu efter att ha kommit hem från årets första utomhusträning. E så mkt roligare att spela ute! :)

Vera har ju inte bloggat idag så jag får väl blogga lite åt henne. Hon fyller ju år idag, tonåring vet ni;) Var med o grattade henne på morgonen så e lite trött nu, hähä, gick upp typ 06.20. TIDIGT!!
Jag hade köpte en tröja från  till henne, som hon passade riktigt bra i:) Men tror inte hon blev lika glad över den som hon blev över sin nya IPHONE 4!! Eller vad säger du Vera?? Men vem skulle inte dö av lycka över att få en iPhone?? Det gjorde iaf jag när jag fick min, hähä. Haha, STATUS, eller STATTUS som vi säger i den här bloggen, haha;)
KRAM
MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0