Asså kan fan aldrig komma på någon bra rubrik...

E hemma o sitter nu omringad med SO-papper.
STÖN.
Var ju borta hela förra veckan, när de då fick reda på att vi skulle ha prov, så när jag kom tillbaka jag ba: Whut? O nu har inte min lärare varit här på hela veckan, provet e liksom imorn o vet inte vad jag ska kunna o så men jag får väl göra så gott jag kan:O
Var o handlade förut o då på vägen tillbaka köpte jag en sån där liten Ben and Jerry´s som de nu säljer i kiosken, haha, tjockis:) Typ helt fullproppad med brownie-bitar, hehe, mums...!!:) Malin likie...
Oj såg inte att klockan hade hunnit bli SÅ mkt, sju snart ju. Mina föräldrar e inte hema ikväll så ska ta o beställa hem ngt, funderar på Indiskt...Var länge sen. Ska höra med min syster vad hon e sugen på:)
Hejdå sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0