BIO-DAG!

Igår var värsta bio-dagen för mig, haha.
Först på morgonen var jag på bio med äldsta dottern i familjen jag sitter barnvakt åt (hon e 7). Vi såg typ den där Dumma dej elr mej elr vad den nu hette. Vill inte erkänna det men den var faktiskt bra, haha, askul!
Hur cool e inte jag?!:D
Haha!
...
När vi kommit hem åkte jag med Vera o badade. Därifrån skulle vi sedan åka in till Hötorget (andra gången för mig, Haha) o möta Robin o Fredrik. Vi var typ astorra i ansiktet från att ha badat så vi smet in på Kicks o nallade lite hudkräm ut testburkarna först, haha♥
Anyway, vi mötte iaf Fredrik o Robin där, vi såg "The Tourist", Balkongplatser, STATUS!, Haha♥ Filmen var väl ganska bra tror jag, eller jo den var bra:)
...


...
Nu ska jag sätta mig o måla naglarna

PUSS, PUSS
MALIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0