INGEN RUBRIK:( ELR OJ DÅ, JO NU HAR JAG JU DET:P<33

Hola!
Sitter i min säng o är inne lite på Posh24. Why?? Don´t know.
Once again: Sorry att jag har bloggat dåligt idag men går ju typ hemifrån runt tio-elva o kom t.ex idag inte hem förns typ halv sju o så ska man ju duscha o äta o allt sådant:( But I´ll try to blog some more:)<33
Okey, So what happened 2-day?? Åkte skidor (BIG suprise(?)), var asbra snö idag:) O BTW vet ni vem som satt bredvid mig i liften?? Ni vet den där brottaren?? Asså vette fan vad han heter, vänta (GOOGLAR)...Jo, "Ara Abrahamian" heter han tydligen:) Inte värsta big-time mega celeb but still...:)
Min nya bästis--> <--Min nya bästis
Slänger in en liten bild bara för sakens skull:)
...
Okay, So what else?? Köpte en ny hjälm, INTRESSE-KLUBBEN ANTECKNAR! Haha:P Jaja, men min förra hjälm tryckte jättemkt på huvudet, fick jätteont idag så vi köpte en ny. A green one, for your information. En ill-grön faktiskt:O En sån där som typ alla har just nu, om ni har åkt skidor på senaste tiden så vet ni vilken jag menar:)
Nej nu ska jag ta o titta på några avsnitt av One Tree Hill innan jag går o lägger mig om några timmar. Got 2 get up pretty early 2-morrow:) Asså fan vad jag har blandat in engeska i det här inlägget asso. Jaja, I LIKE IT! Haha;P Godnatt på er<33^^


Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej, nu finns vinnaren av gårdagens bloggtävling uppe :) kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling :) kramis

2011-03-01 @ 10:00:20
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0