Idag...

...var det sovmorgon till 9.50. Superskönt! Hade inget B-språk så...
Vi hade bara vikarier idag. Supernice! Vi har bara två lärare på måndagar o båda var borta. Älskar vikarier, Haha:P Båda fick typ DAMP på klassen, särsilt den andra vikarien, hon hade typ megadamp, Haha:P O den första vikarien vi hade höll kvar oss hela rasten:)
Efter skolan gick jag o Vera hem till Robin. Vi såg på Sex and the city, första filmen. Så bra! Älskar Samantha!
---
Robin: Hur kommer det sig att varje gång jag ser på film med er så blir det värsta tjej-filmerna?
Haha:O
---
Fick ni ngt kort från eran kära då??:O
Själv har jag proppat i mig hjärt-godis idag:P
Ikväll gick vi på restaurang med familjen. Är supermätt nu:O Vi åt på långbro värdshus. Plötsligt slank det fram ett litet paket.
Hm...Vad kan det vara tror ni??
Det var en berlock till mit Thomas Sabo. En liten krona:O Jättesöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0