Träningsmatch i Tullinge:D

Imorse var det upp tidigt som gällde! Elr kvart i nio, vilket e ganska tidigt för att vara lördag.
Skulle åka ut till Tullinge o spela träningsmatch. Första utematchen för i år. Vi spelade väl inte så jättebra i början men det blev bättre i slutet av första halvlek när vi hade kommit in i det lite mer:) Tyvärr så förlorade vi matchen:(
Men jaja, det var ju ändå bara träningsmatch. Jag frös asmkt om händerna. Hade glömt den ena vanten
hemma(S M A R T) o jag tänkte inte spela med en vante, Haha, så jag sket i det. Mina föräldrar ba: Öh, så istället för att vara varm om en hand så väljer du istället att frysa om båda??
Svar: JA
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0