TORSDAG!

Jag vet, vi har typ varit sämsta bloggarna senaste tiden. DÅLIG UPPDATE! Men vi har inte fått tag i dator på hela dagen:(
Vi hade ju som sagt halv studiedag idag så vi slutade tolv, NICE! Jag, Vera, Jasmine, Manzoo o Robin stack till McDonalds vid årsta o åt lunch. Det var så jävla kul när vi skulle dit, fan va vi garva! Haha<33
När vi hade ätit klart (o köpt lite donuts på Lidl, Haha) stack alla utom Jasse hem till Robin.
Vi såg på film o ja...Hähä, typ gjorde lite andra saker:)
Runt fem gick jag o Vera till tvärbanan o åkte in o mötte de andra från vårat lag. Vi gick på bio:)
Vi såg "Just go with it" eller som den heter på svenska "Min låtsas fru". Den var asbra!! Asså vi skrattade så jävla mkt! Ni måste se den elr ladda hem den elr något. Den var superkul!!
Kom hem runt nio tror jag o ja...det var väl dagen:)
Har tagit lite bilder med min telefon men lägger inte upp de nu.
Tror inte jag bloggar mer idag så Godnatt!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0