Tips för bakgrunder till IPhones

Hej bloggen:)
Sitter just nu på mitt rum, har precis duschat efter träningen:)
...
Har laddat ner några söta bakgrunder till min iPhone
Hämta IMG_0082.PNG (936,1 kB)
Apparna ligger liksom i hjärtarna
Hämta IMG_0083.PNG (429,8 kB)
De här översta två kommer från en Valentine´s app
O de här nedanför kommer från appen Backgrounds, är en bra app och kan rekommendera den, de har jättemånga kategorier och så:)
Hämta IMG_0085.JPG (134,1 kB)
Haha, apparna får öron, de e fett gulligt
Hämta IMG_0086.JPG (292,8 kB)
Stylish!
Hämta IMG_0089.PNG (1029,0 kB)
Haha, den här har jag just nu. Om ni inte fattade riktigt hur apparna låg förut så kanske ni ser det på den här bilden. Den e fett söt! Blir såhär lurvigt<33
Man ser inte så bra nu, beklagar att bilderna blev så små men jag mailade dem från min iPhone
Ne, kollade på förhandsgranskningen o man ser typ inte alls, men jaja, det e iaf gulligt så ladda ner den om ni har iPhone, det e gratis):
...
Hare bäst!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0