PISS-DAG!!

Har typ varit på värsta sämsta humör idag. Vet inte vad det var men var typ fett nere o så:( Gick typ runt o var allmänt tråkig:( Men man måste ju ha sånna dagar också, eller hur??

---
Min underbara bästis Vera, du finns alltid för mig. Älskar dig♥
---
Men vet ni vad som alltid hjälper när man e ledsen?? Ben and Jerry's! Köpte en Chocolate Fudge Brownie o gick hem o smaskade. Så JÄVLA gott!:) Mm, Malin likiee!!


LÖVE
...
Har typ inte gjort så mkt annars idag. Har typ suttit o läst Johanna Thydells senaste bok "Ursäkta att man vill bli lite älskad".
Sen fick jag lite damp på mitt rum, hähä. Det e såå jävla tråkigt, så drog typ ut sängen o ställde den  i mitten av rummet. Blev ju inte direkt snyggt me jag kände bara att jag ville göra ngt, ska typ möblera om imorn elr ngt tror jag...
PUSS O KRAM ÄLSKLINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0