PICTURE-TIME!

Här kommer lite bilder från Åland
...
Medans vi väntade på Peter o drack typ äckligaste sockerdrickan!
I bilen...
Johanna<33
PUSS
Haha, vad jag o Elin roade oss med innan vi skulle sova...Hitta Hugo!!<33
Hela laget i Christers bil;)
.
Teamtalk!!
Haha, Astrids sexualkunskaps-papper;P
Jennifer<33
.
HEEJ!!
Tittuuut!!
Jag o Jennifer:)
.
.
.
Haha, anmälde mig till att tävla om den här så det kan hända att vi får en Dumle-takbox hem om ett tag;)
TAX-FREE!!
.
Haha, sextant deck, jag ba Whuut??
Oh, YEAH!
Vi typ spammåkte lite i hissen:)
.
Haha, Nigmas PRENIS!
.
.
Snyggaste...
.
.
.
Enigma begravd i bollhavet:)
.
Haha, seriöst typ fulaste bilden på mig!
Där var iaf några av bilderna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0