LÄXA, BUHUU!

Typ vanlig dag i skolan idag. Vi hade ju SO-prov idag, det gick bra tror jag, det var ganska lätt, tror Vera kände likadant.
Onsdag idag så jag satt barnvakt som vanligt. Värsta draget idag, vi såg The aristocats, Yeah! Sorry u missed it guys!:(
När jag kom hem satte jag mig o kollade på One Tree Hill. Det nya avsnittet e fett bra! O nu sitter jag o ska göra läxan, det går ju bra, Haha, bloggar istället. Men vi har ju inte uppdaterat idag så...:)
Okay, Can´t run from it anymore. Ett tips till er lärare där ute. Om ni ska ha läs-läxa, pröva välja en bok som fakiskt är bra istället.
B Y E   B I T C H E S
---

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett tips, gör dina läxor första dagen när du får det , så slipper du bogga om din läxångest!

Så intressant är det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 19:19:41
Postat av: Vanja

haha, jag skrev förra komentaren...

2011-02-09 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0