Har tråkigt så jag slänger in lite snabba bidler från veckan:)

Här kommer som sagt lite snabba bilder på ngr söta människor. OBS! Inte precis bästa kvaliten, är tagna med min telefon och jag går typ samtidigt så, haha:)
Hämta IMG_0074.jpg (1345,9 kB)
Maya typ piercade sig med en klämma på spanskan
Hämta IMG_0075.jpg (118,3 kB)
Maya o jag påväg hem till Robin
Hämta IMG_0076.jpg (93,9 kB)
"Fiint", haha:P
Hämta IMG_0077.jpg (98,7 kB)
Juste, Haha, vi stannade i stallet för att mata Maya med lite Billys:D
Man blirr ju hungrig efter en lång dag i skolan:)) (Haha, min nya gubbe jag kommit på, en smiley med dubbelhaka)
Hämta IMG_0078.jpg (1729,3 kB)
Jasse<33^^
Hämta IMG_0080.jpg (1850,3 kB)
Jasse o My<33 Puss
Och ett exempel på den dåliga kvaliten jag snackade om tidigare, jag typ sprang nerför en trappa medans jag tog bilden. Smart!
Asså jag hatar att bilderna blir så små! Okej visst jag kryssade i att jag ville ha medel-storlek när jag skickade bilderna men jag trodde att de skulle vara större, hähä:)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0