Fick lite bloggabstinent...

Öh rubriken? Har typ aldrig använt ordet abstinent förut, vet inte ens hur det stavas, Haha. Elr knappt vad det betyder...(??) Men jag kände att jag behövde blogga lite nu.
Det e så typiskt. Precis när man känner att våren e på G så kommer tio meter snö:( Såg inte en isfläck som var gömd under snön i trappan i slutet på min gata så jag gjorde värsta vurpan o gled ner, Haha
---
---
Var värsta soft dag idag. Det var ju en massa förseningar och så iadg så när vi började var vi bara ca 16 stycken. Hela första lektionen fick vi se på film. O efter rasten skulle vi ha matte. men vår lärare hade åkt o hämtat en annan lärare som inte kom till skolan för det var stopp i tunnelbanan så vi fick typ klara oss själva första halvtimmen , alla satt o prata o chillade. På rasten fick vi vara inne. Vi är ju inte direkt de största fanen av rast, haha, så vi hade inget emot det. Vi försöker gömma oss på alla tänkbara ställen inne i skolan på rasterna för att slippa gå ut. Sen hade vi typ en 50 minuters lektion i datasalen o sen efter idrotten slutade vi.
Efter skolan gick jag, Vera o Robin o köpte lite mumsiga saker på Enskede gymnasium bageri (tyvärr så var de nu inte så jättemumsiga, men...Det var ju billigt iaf:) Alttid något;))
Sen gick vi som Vera sa hem till mig o Manzoo slöt sedan upp med oss också. Såg på film
Nu har jag ändå bloggat en ganska långt inlägg tycker jag ändå, elr??
---
Vet att det har varit ganska dåligt med bilder på senaste tiden , men glömmer alltid att ta med kameran:( Ska försöka bättra mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0