:)

Äntligen lov!! Fan va skönt asså;)<33
Efter vi hade slutat igår skulle jag o Vera åka in till stan o ha lite bästis-time o så innan jag åkte till Åre o hon till Öland (som hon hade sagt att de skulle göra typ klockan tolv på natten) Men typ precis när vi ska gå på tunnelbanan så ringer det på hennes mobil o då skulle de tydligen åka direkt:( Jag ba: VERA!!
Så det blev inget, S N Y F T :(
Men jag åkte in själv till Hötorget lite senare, hade ca en halvtimme på mig innan jag skulle möta min familj för att åka. Hittade världens sötaste kläder på !! En spetsig, tajt, svart kjol över ett lite slitet blått linne, asagulligt<33. Men det var ganska dyrt o hade inte tillräckligt med pengar med mig:( Asså hoppas att de finns kvar när jag kommer hem igen, typ det första jag ska göra när jag kommer hem e att åka till Monki. Åh, det var jättefiint! Hittade även en cool kjol som var på rea(bara 40:-) Men när jag ställde mig i kön, som var hyfsat lång, såg jag att jag skulle möta mina föräldar om tre minuter(!!) så jag fick värsta panik o var tvungen att lämna kjolen o springa!
...
Vi kom fram ca 1 på natten tror jag men orkade inte blogga då.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0