Det här e ett inlägg I would like to call: My day):

Hej Hej:) Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag men har typ varit ute i backen hela dan o Vera har inte tillgång till någon dator, elr jo men det e en burkdator som tydligen var väldigt Seeeeg! Så hon kommer nog inte kunna blogga på hela veckan:( Så ni får dras med mig den här veckan, Mohahaaa!
Var ute i backen i ca sex timmar idag. Jättefint väder mot slutet:) Asså har väl inte så jättemkt att berätta om dagen.
Kortfattat har jag typ:
  1. Vaknat
  2. Frukost
  3. På med kläder
  4. Ut i backen
  5. Åka
  6. Äta lunch
  7. Åka
  8. Hem
  9. Duscha
  10. Middag
  11. Solsidan
Haha, fan vad tråkigt det låter. Vilket liv asså! Värsta party-grl!!
Nej men det var en bra dag, även om det låter lite tråkigt när man radar upp det så här, Hähä;)
Har tyvärr inga bilder att bjuda på:(
♥Hoppas alla har haft en bra dag:) Vad har ni gjort??♥
Tror inte att jag kommer blogga någe mer idag så jag säger väl GODNATT nu till alla er söta läsare<33
KRAMAR FRÅN

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 17:42:05
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0