Är hemma nu:)

Efter att jag hade duschat och så åkte jag in till Fryshuset. Där mötte Hanna, Josefine och deras kompis Awa mig på perongen♥
Det var kollofestival idag på Fryshuset. Såg ingen från mitt kollo:( Elr jo, en ledare.
Vi typ minglade runt lite o så. Träffade ngr av deras kompisar, typ Axel, Lukas och allt vad de hette...
Vi körde Killarna VS Tjejerna i Sing star o vi fick rejält med spö, Haha. Till vårt försvar så är det ju faktiskt en kille som sjunger låten på riktigt, så den har väl Kill-tonart elr ngt, Haha:)
När allt var slut på Fryshuset tog vi tvärbanan hem till Jossan där hon o Hanna lämnade sina väskor, som tydligen var VÄLDIGT tunga, Haha♥ O sen stack alla vidare till Globen.
O nu e jag hemma:)
Så! Nu har ni fått lite info om min dag:)
Jag bloggar senare, PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0