Godmorgon

Slöligger just nu i soffan med min iPhone . Håller på o läser lite olika bloggar o så:) O kände då för att blogga, men (lat som jag e) orkade jag inte gå till datorn, (5 meter från soffan typ, haha) e så skönt o varmt här under filten, så jag använder min iPhone istället:) Har vaknat för en stund sen elr oj har typ gått en timme nu, alltså jag har börjat vakna astidigt på helgerna nu. =SUUCK:( Vet inte hur dagen kmr se ut, har inte gjort ngr speciella planer elr så:O Men e lite sugen på att gå på bio:) Får väl Messa runt o kolla lite kanske:) Men nu ska jag ta o äta en riktig helgfrukost;) Mums:P Ha det bra så länge Kram Malin

Kommentarer
Postat av: emma m.h. wall

sv: kul att du är med och tävlar! hur gammal är du? :D

2011-04-03 @ 11:31:09
URL: http://emhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0