Stockholm/Arlanda - INSTÄLLT

I´m like WTF?!
Hur ska vi komma hem liskom??

Haha, OK from the start. Vi var ju alltså i Åre och skulle flyga hem med ett flyg som gick runt halv tre. När vi sitter i bilen så får vi ett sms där det står: Erat flyg har blivit inställt Mvh SAS.
Alternativet var en bussresa hem som skulle ta typ sju timmar, hehe NEJ TACK!
Sitta på en trång buss i sju timmar med typ 100 sura Stockholmare + inte kunna äta (och vi var vrålhungriga!), jag tror jag står över...
Vi hade ju hyrt en bil över helgen så vi, vad ska man säga, "förlängde" hyrningen och körde hem. Så åtta timmar senare här är vi!

Imorgon är det skola, Jippie! NOT:(
Men ska sluta nu
PUSS O KRAM
MALIN

+ Saknar sig också Vera!<33


Kommentarer
Postat av: Vera

Haha, vilken ful bild på mig!!!!!!

2010-12-14 @ 20:16:57
Postat av: Vera

Haha, vilken ful bild på mig!!!!!!

2010-12-14 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0