Lite svårare att skriva med lösnaglar;)

Nu har ju Vera redan bloggat om det men iaf. Vi var ju i Farsta idag o julklappshandlade:) Hade det verkligen supermysigt<33
Är i princip klar med alla julklappar, bara typ nån enstaka kvar. Och jag köpte lösnaglar. Har aldrig provat det o bestämde mig nu för att göra det. Så sitter nu med dem på o känner mig smått handikappad, Haha. Köpte naglarna från Depend o resultatet blev ganska bra faktiskt, är nöjd.

Oh BTW, är det ngn som har laddat ner Smurfappen jag bloggade om i början?? Håller på att odla lite gurkor nu, Haha.

Lite muppad egopic meeen jag bjuder på den;P

Har iaf haft en toppendag med Bästisen i Farsta idag, träffade tomten;P Vi måste göra om det gmn<33
Juste, höll på att glömma! Jag blev ju typ misshandlad av två dörrar idag, Haha. Jag o Vera hade hamnat ganska långt bak i tunnelbanan o vi skulle längst fram. Så när den stannande vid Globen
hoppade vi ut o började springa fram på perongen o medans vi gjorde det började dörrarna stängas så jag typ kastade mig fram för att stoppa dörrarna o resultatet blev MalinMos! De där dörrarna är förvånansvärt tunga, Haha

Ok men ska ta mig en kopp te nu
PUSS O KRAM
MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0