ÄLSKAR DANIEL

Asså gud!
Har ni tittat på Ung o Bortskämd??
Jag typ älskar det.

Meningen är ju att det ska vara barnen som ska ha typ "problem" men SERIÖST det äe ju typ föräldrarna är  dumma i huvudet vissa av dem. Asså blir så jävla störd på vissa t.ex host host Karolinas pappa elr host host Paulinas pappa. 
Han ba: Nej jag vet inte riktigt vrf du blev eleminerad(elr hur det nu stavas), jag tkr du har varit perfekt, fortsätt så blah bla blah!
 Man ba GUD ! Det kanske är för att du står o tittar på medans alla andra typ gör saker! Om hon var perfekt kanske hon inte blivit elimenerade.
O sen röstar de ut Ellenor som liksom har varit jättebra den här veckan för att hon inte har löst ett bråk med Jean-Pierre som åkte ut FÖRRA veckan. Han är liksom inte ens kvar!

Men bortsätt från det, haha så är det asbra!

Men någon som jag verkligen ÄLSKAR är Daniel. Så jävla skön!







LOVE HIM♥

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0